FORUM SOLUŢII ŞI INTERPRETĂRI PRIVIND NOUTĂŢILE LEGISLATIVE ÎN DOMENIUL ACHIZIŢIILOR PUBLICE – 2013

PROGRAMA DE LUCRU AFORUMULUI: NOU!!! 1. Practica modificării contractului de lucrări atribuit. 2. Recomandări privind managementul procedurii de atribuire, aplicabile beneficiarilor. 3. Identificarea riscurilor în procesul de verificare a procedurilor de achiziţii. 4. Gestiunea sumelor atrase în cadrul fondurilor europene, pentru forţa de muncă şi pentru serviciile de consultanţă; 5. Sistemul electronic al achiziţiilor publice – S.E.A.P. – noutăţi legislative. 6. Soluţionarea contestaţiilor- principii care stau la baza fundamentării unei contestaţii împotriva unei decizii a autorităţii contractante în cadrul procedurilor de atribuire. 7. Măsurile de contestare a procedurilor de achiziţii publice în faţa CNSC. 8. Gestionarea litigiilorîn procedurile de achiziţii publice. Jurisprudenţa naţională şi europeană. Din tematica abordărilor vă propunem: 1. Planificarea achiziţiilor publice şi programul anual – instrumente manageriale legale şi oportune. 2. Dosarul achiziţiilor publice şi procedurile – modificări şi priorităţi legislative pentru anul 2013. 3. Tipuri de nereguli şi tratamentul lorîn materia achiziţiilor publice. 4. lndicatorii de fraudă pentru contracte şi achiziţii publice. Licitaţii fraudate; Licitaţii dezechilibrate; Specificaţii falsificate/Scurgere de informaţii privind licitaţia; Manipularea ofertelor/Achiziţie unică nejustificată; Divizarea contractelor; Amestecarea contractelor (decontări multiple)/Decontarea greşită a costurilor; Tarifare defectuoasă/Nerespectarea prevederilor contractuale; Substituirea produselor/Facturi false, emise în duplicat sau inflaţie de facturi/Firme fantomă. 5. Zone de risc în achiziţiile publice Existenţa conflictului de interese/Conflict de interese nedezvăluit/Reguli speciale de transparenţă, comunicare şi transmitere a datelor şi de evitare a conflictelor de interese/Existenţa unor criterii discriminatorii; Aplicarea procedurii accelerate/Reducerea termenelor de depunere a ofertelor/încheierea de acte adiţionale la contractele de bază. WORKSHOP: Soluţii şi interpretări privind noutăţile legislative în domeniul achiziţiilor publice – OUG nr. 77/2012 publicată în M.Of.nr 827/10 decembrie 2012 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice si a contractelor de concesiune de servicii. În speranţa că veţi da curs invitaţiei noastre, aşteptăm să ne contactaţi până la 21.01.2013, la adresa de e-mail: office@revista-achizitii.ro, office@eag.ro; sau tel./fax 031/428.37.35; 0234-313320.]]>

Leave a Reply